Härlig helg!!!

Haft en underbar helg!
I torsdags fick vi för oss att åka till liseberg med barnen det va verkligen uppskattat de hade jätteskoj, Oliwer åkte som sjutton =) Lilly åkte med några stycken. Det va helt perfekt att åka nu på våren, jättelite folk ingen kö alls till karusellerna. Sen tog vi in på hotell =) Barnen tyckte det va spännande. Dan efter åkte vi till ulared på vägen hem, men det va massa folk, så vi va där en timme bara kanske. men blev lite kläder till barnen ändå, eller Lilly, Oliwer fick mest badkläder.
I går jobbade jag 12 timmar =( mindre roligt, men jag är glad för mitt jobb ändå, men det är jobbigt med så långa pass!
Idag har vi krattat å jämnat ut all jord vi lagt på trädgården, det va jobbigt men det gick fort ändå, hade lite hjälp, peters mamma passade barnen medans jag, peter, mamma, mats å peters pappa krattade. väntar på ett lass till sen så ska vi så.
Nähe om man skulle städa lite men jag är helt slut!
 puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0