utflykt och bio med älsklingen!

I morse ringde Alex å frågade om vi ville följa med henne och mamma till hjo på en liten utflykt. Det va jättemysigt, vi åkte till hem och hobby sen gick vi lite vid hamnen och tittade i lite affärer och åt lite god mat! Köpte lite kläder till Lilly från Geggamoja =) jättefint i rosa randigt! Det va halva priset, byxorna hade kostat 250 och tröjan 200 så det va billigt och bra =)

Här kommer en bild på det!



Å här kommer lite andra bilder från idag

Lilly på pizzerian


Oliwer och Mormor på pizzerian



Lilly är ute med sin kanin i koppel, Nellie tycker den va väldigt intressant =)



I kväll va jag å Peter på bio, vi va å såg Beck, den va toppen bra å då menar jag verkligen SKITBRA!!! Bästa film på länge =) Å skönt att komma i från hemma lite utan barn! Men konstigt nog så är det dom man pratar om ändå hela tiden.
Nu sover våra små guldklimpar å peter å jag tittar på tv. Ska väl gå å lägga mig snart jag med!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0